הצהרת נגישות

נגישות במלון ליר סנס גדרה
הנהלת המלון וצוות העובדים, רואים בחשיבות רבה את נושא הנגישות לכלל האורחים, פועלים לקידום הנושא ודואגים ליצירת פתרונות מגוונים שיקלו על האורחים ובכך לאפשר להם ליהנות מחופשתם באמצעות תנועה נוחה, חופשית ועצמאית לכל השירותים שהמלון מציע. למלון נאמני נגישות אשר ישמחו לעזור ולסייע בכל שידרש. ניתן ליצור קשר ישירות עם נאמן הנגישות עמי אלרם בטלפון: 052-3750872
    להלן פירוט הסדרי הנגישות הקיימים במלון:
  • חניית נכים: בחנית המלון קיימים מקומות חניה לנכים, הכניסה לחניה דרך שער חשמלי עם אינטרקום או ביצירת קשר עם הקבלה בטלפון 08-6680088, המעבר לדלת הכניסה דרך מדרכה ללא מדרגות. כ-20 מטרים מהכניסה למלון.
  • שירותים ציבוריים מותאמים: בלובי ובספא
  • בדלפק הקבלה במלון, דלפק בגובה מותאם ומערכת שמע.
  • חדר מונגש - דלת הכניסה ודלת המקלחת שתיהן ברוחב 90 ס"מ, הגישה לחדרים ללא מדרגות ובסמיכות למעלית, גובה כיור ואסלה מותאמים, מאחזים וגבהים לפי התקן.
  • גישה לספא דרך מעלית ללא מדרגות.
  • במקום פועלת מסעדת 'אברטו' והיא נגישה.