הצהרת נגישות
נגישות במלון ליר סנס
הנהלת המלון וצוות העובדים, רואים בחשיבות רבה את נושא הנגישות לכל אורחיה, פועלת לקידום הנושא ודואגת ליצירת פתרונות מגוונים שיקלו על האורחים ובכך לאפשר להם ליהנות מחופשתם ומשירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
המלון מתפרש על שטח גדול ובשל כך דאגנו לייצר תנאים המאפשרים תנועה נוחה, חופשית ועצמאית לכל השירותים שהמלון מציע. צוות המלון מיומן ומקצועי ישמח לסייע ככל שיידרש.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
אנו במלון ליר סנס מעוניינים בשיפור מתמיד. באם נתקלתם בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע מכם, צרו קשר.
מצורף מידע המפרט את עיקרי ההתאמות הקיימות בכל מלונות הרשת לאורחינו בעלי המוגבלויות.
חדר נגיש, דלת הכניסה ודלת המקלחת שתיהן ברוחב 90 ס"מ, הגישה לחדרים ללא מדרגות ובסמיכות למעלית וכולל מאחזי יד וגובה מפסקים מותאם.
חניית נכים: מקום לרכב אחד גדול בחצר המלון, הגישה אל הכניסה והקבלה דרך מדרכה ללא מדרגות. כ 15 מ' מהכניסה למלון.
מעליות נגישות, לעגלות נכים, כריזה קולית בתחנות העצירה, כתב ברייל למספרי קומות.
שירותים נגישים בשטחים הציבוריים.
בדלפק הקבלה במלון, דלפק בגובה מותאם ומערכת שמע. בנוסף, מפת מעברים מונגשים המנחה כיצד להגיע לכול מקום במלון.
גישה לספא דרך מעלית וללא מדרגות.
**מומלץ בעת ביצוע הזמנה לאחד מבתי המלון לציין סוג המוגבלות והאפשריות למתן מענה מיטבי.
שירות לקוחות נגיש
• מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
• מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים
• ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה .
• במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
• ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים
• הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש
• מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
• קיימים אמצעים נוספים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני: [email protected]
WhatsApp: 972-52-3336460
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים., בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.
אנו במלון ליר סנס מאמינים ופועלים למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AAומסמך WCAG2.0הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות .
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
• מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות המלון - רכז נגישות רשתי - גולן ביטון - 052-5888698 ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
• מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות
שם: עדי שלומי
טלפון: 052-3336460
דוא”ל: [email protected]
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 10.04.2023.